Запрошуємо студентів, аспірантів та науковців КАУ прослухати навчальний курс “Інноваційний менеджмент” який дозволить отримати знання з комерціалізації наукових проєктів під менторством провідних професорів Німеччини, Фінляндії, Хорватії та України. Курс реалізується онлайн на базі Київського академічного університету.
КАУ в рамках проєкту наукового парку Academ.City працює над створенням навчальних курсів з інноваційного менеджменту для студентів університетів, аспірантів та молодих науковців НАН України. Ці курси є важливими для отримання ними знань з сучасного менеджменту інноваційних проєктів та розвитку навичок комерціалізації технологій як в Україні, так і в країнах ЄС.
У рамках реалізації цієї освітньої програми КАУ виконує проєкт “Посилення інноваційних комунікацій для впливових університетів” (4INNOPIPE) ініціативи Європейського інституту технологій для вищих навчальних закладів (EIT HEI). Цей проєкт має на меті сприяти розвитку інновацій, що базуються на STEM напрямах, зокрема таких, що призначені для поліпшення здоров’я людей і збереження навколишнього середовища: харчові технології, екологічні інновації та стійка фармацевтика. Партнерами КАУ в проєкті є Університет Ройтлінгена (Німеччина), Гельсінський університет (Фінляндія) та Загребська бізнес-школа (Хорватія). Разом ці провідні університети розробили унікальний курс для студентів, що мають інноваційні ідеї та хочуть навчитись комерціалізувати їх — створювати та розвивати стартапи.
Протягом курсу слухачі отримають цінні знання з основ сучасної інноваційної діяльності в ЄС та здобудуть навички впровадження науково-технічних проєктів за європейськими принципам. Курс відкритий як для початківців, так і учасників з попереднім досвідом підприємницької діяльності. Після успішного проходження навчального курсу учасникам буде виданий міжнародний сертифікат.
Курс розроблений під керівництвом Любомира Мацеха, доктора філософії, провідного викладача ESB Business School, Університет Ройтлінгена, експерта у сфері соціального підприємництва, лідерства, нетворкінгу та соціального інноваторства, що проводить корпоративні тренінги для таких світових брендів як Daimler AG, Bosch Global, Panasonic Deutschland, Infineon Technologies AG, а також ряду компаній ІТ індустрії. Дисципліна має яскраво виражену практичну спрямованість – учасники працюють над ідеями в командах, починаючи з вивчення соціальних чи екологічних проблем, визначення тієї проблеми, яку може вирішити певна інновація, продовжуючи розробкою ціннісної пропозиції та бізнес-моделі та завершуючи опануванням мистецтва пітч-презентації, ефективного представлення свого проєкту потенційним інвесторам. До викладання залучені найкращі викладачі та тренери з Німеччини, Англії, Іспанії, України, Греції, США, Швейцарії та Данії.
Навчальний курс побудований таким чином, що для його засвоєння можна не мати навичок з інноваційної діяльності, і з іншого боку, він буде дуже цікавий для учасників що вже мають бізнес-ідею стартапу або вже почали працювати над своїм стартапом. Працюючи над власним проєктом, учасники зроблять суттєвий прогрес в його просуванні, тому що курс дозволить справитися з такими викликами щодо комерціалізації ідеї:
— формування команди;
— робота в інтернаціональній та кросфункціональній команді;
— управління часом і навантаженням;
— швидке прийняття рішень;
— розвиток здатності використовувати дані для обґрунтування рішення та його реалізації.
Команди також за бажанням матимуть можливість взяти участь у менторських сесіях від лекторів курсу (3-5 годин на команду в залежності від обраної моделі навчання).
Курс завершується міжнародним конкурсом пітч-презентацій (підсумковий іспит) зі змаганнями в певних категоріях - найкращий стійкий бізнес, найкраща модель жіночої участі, найкраща цифрова бізнес-модель. Переможці отримають призи.
Технічні деталі навчального курсу
Учасникам на вибір пропонується одна з двох моделей навчання:
1) 3-кредитна (3 ECTS — 30 годин аудиторного навчання/групової роботи + 40 годин самостійної роботи + 20 годин ведення щоденника (написання рефлексій)/ підсумковий іспит)
2) 5-кредитна (5 ECTS — 150 годин (50 годин аудиторного навчання та підготовки/групової роботи + 70 годин самостійної роботи + 30 годин ведення щоденника (написання рефлексій)/ підсумковий іспит).
Період проведення навчального курсу: 19.09.2022-15.12.2022
Програму курсу (силлабус) українською мовою можна знайти тут.
Мова курсу — англійська.
Проходження курсу передбачає отримання сертифікату Центру підприємництва університету Ройтлінген за виконання певних вимог — обов’язкове відвідування занять першого та другого блоків курсу з написанням міні-есе за матеріалами кожного заняття (reflection paper), підготовка презентації та підсумковий іспит (участь в пітчинг-сесії).
В Україні адміністрування участі в курсі реалізується на базі Київського академічного університету. Участь безоплатна за умов реєстрації за посиланням та підтвердження від Центру підприємництва університету Ройтлінген.
У разі виникнення запитань, будь ласка, звертайтесь:
з адміністративних питань — Наталія Гаращенко, e-mail: n.harashchenko@kau.edu.ua;
зі змістових питань курсу — Любомир Мацех, e-mail: Lyubomyr.Matsekh-Ukrayinskyy@Reutlingen-University.DE